2013年12月6日 星期五

賤老闆另類抄人法

衰老闆要人走,又唔想補水,通常都會用一啲超賤方法,叫你自己執包袱。以下都係一啲人親身經歷:

1) 對面皮薄伙記-狂足你錯處,無論小錯、微錯,老闆都小題大做,直頭下下炳到行,結果令你無晒專嚴,重傷離開。

2) 對有熱誠伙記-將你投閒置散,叫你去做一啲最無聊最無癮嘅嘢,等你漸漸睇唔到自己嘅生存意義,自我形象絕對低落,最終鬱鬱走人。

3) 對較柔弱伙記-本來己經身體差嘅你,佢都一於做到你更殘,令你日日返工有捱嘅感覺,無奈最後醫生都會建議你辭工,唔係就同絕症無分別。

4) 對近返工伙記-調到你無雷工咁遠,上落班都要三、四個鐘,睇你點頂,當你頂唔順果日,佢就得米勒。

5) 對性格型伙記-安排你同一個更有性格嘅同事同伙合作,務求彼此刷出不滅火花,仲要一發不可收拾嗰種,日日咁互相鬥爭,喺精神壓力過大下,唔走都唔得。
 
6) 對網絡少伙記-老細要你交高打,仲要係一個好難達喥個目標,當做到氣咳,又做唔喥時,你只有自動棄權。

7) 對創作人伙記-空降一個上司俾你,乜都睇住你,你所有意見都否定,變咗你所做嘅嘢,最後全無你嘅心思喺裡頭,即係唔係創作,睇你點頂。

8) 對超單純伙記- 調你去一個野獸部門,喺困獸鬥的情況,你會遍體鱗傷,不能再返呢個傷心地。

10 則留言:

  1. 好多老闆都自作聰明,最後會自食其果。你唔見香港成日有公司執笠咩!

    回覆刪除
  2. 但執嗰啲都係唔算太差嗰啲...........

    回覆刪除
  3. 其實係人人都衰,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 在權者總是忌才多於重才.......只會選心腹居其要位..........

      刪除
  4. 如果一天,遇到呢D老闆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳會點下頭, 講聲hi, 跟住就唔知講咩嘢好..........

      刪除
  5. 如果你遇到呢D老細會點做呀?

    回覆刪除