2014年3月5日 星期三

同事密語

同事甲:聽講公司啱啱高薪請咗個高級專業顧問返嚟,你知唔知佢個位係做啲乜?
同事乙:知啲唔知啲,只係知佢好似有好多嘢做,開好多會,但佢做嗰啲嘢,除咗多咗成疊報告外,係對公司運作、對外發展、 利潤增長...完全無影響。

同事甲:聽聞妳部門新嚟個新人好似星星男主角喎...
同事乙:係,不過佢已經俾經理炒咗--因為經理發覺嗰班幫佢做埋佢啲嘢嘅妹妹仔女同事,原來工作能力好高,根本唔駛請多個人。

同事甲:班高層真係惡頂,如果中咗六合彩,我即刻唔撈。
同事乙:我就唔會唔撈,我會好hea咁撈,最少激返死啲高層一兩個月。

同事甲:陳經理根本就係升自己友,阿Paul肯捱肯搏都無用。
同事乙:所以阿Paul已經改變策略,佢依然肯捱肯搏,但唔係做嘢,係追老闆個女。

同事甲:我部門個九十後好有特異功能,可以一手打字一手玩Whatsapp。
同事乙:我部門嗰個仲勁,可以兩隻手玩Whatsapp,唔做嘢,仲問幾時補返三月糧炒佢。

同事甲:頭先個客持住有錢懶巴閉...
同事乙:呢啲咪叫做「FULL 錢」嘅人囉。

同事甲:Susanna 似住有人照,剩係識點人,自己又唔做...
同事乙:但我好佩服Susanna,佢喺公司十年,都係無樣嘢識做,依然唔會被炒,呢個真係極品神蹟。

同事甲:你係咪有好路數跳槽,預埋我喎。
同事乙:噢,我哋部門好同心,竟然個個同事都好似你咁同我講。

12 則留言: