2014年3月7日 星期五

三急學管理

當你三急嗰陣,你會用問人、睇指示牌、手機上網嘅方法,去搵附近可能有嘅公廁喺邊喥。
(呢啲叫「資料搜集」,你先要有效從不同途徑,掌握大局形勢,然後才可計劃實踐管理。)

你要喺附近啲公廁中,搵出邊間最近又最乾淨,避免行錯去最遠又最污糟嗰間。
(呢啲叫「強弱機危」分析,每計劃時,你都要將搜集到的資料作準確分析,知道所管理的人或事,有何種強處、機會,盡情發揮;有何種弱處、危險,儘量避免。)

你一路去公廁時,你會搵下身上有無紙巾,如果無,你會諗下公廁會唔會有,如果你覺得無,你會即刻先買包紙巾,或考慮以其它較次等嘅物品代替。
(呢啲叫「資源評估」,你在計劃時,你會評估你手上的資源有多少?以定出實行時的可行方案,如資源不足,你就必須有第二套變通解決辦法。)

去到公廁時,你發現你隻手原來有啲污糟,不過你都先決定入咗廁格解決,然後先考慮之後洗手。
(呢啲叫「時間管理」,你在計劃時,要明白哪樣事較緊急、哪樣事較重要;先要處理緊急而重要的事,其次是緊急不重要或重要不緊急的的事,最後才去完成不緊急不重要的事。)

你坐落坐廁前,你會用廁紙先墊一墊個邊。
(呢啲叫「風險管理」,你在計劃時,要預計可能承受的風險,並以保險、保安等安排將風險降至最低。)

你解決緊嘅時候,你會攞本書出嚟睇。
(呢啲叫「歸納處理」,你在計劃時,你會發現有些事情可以集中一齊做,以減省很多資源消耗,並更能發揮效率。)

你解決緊嗰時,可能未必一定一瀉而下,可能要一下一下排出。
 (呢啲叫「短期計劃」,當你的計劃己訂定最終目的,你就必須將其拆分作很多短期目標,以便評估是否有效完成整個方向。)

你解決完,洗手嗰陣會諗返頭先去廁所個過程。
(呢啲叫「結果評估」,在劃計過程中總有失誤或改善的地方,進行具體評估,有效了解進程並了解是否須更正方向。)


10 則留言:

  1. 嘻嘻,,廁所管你...............

    回覆刪除
  2. 所以我哋咪做唔到管理層囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 管理層係有一個連系網....入唔喥個網就做唔喥管理層。

      刪除
  3. 原來去個廁所都咁有學問~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去廁所係一件非常重要嘅事,所以梗係有學問啦。

      刪除
  4. 蟻俠絕對有資格開番個「廁所管理學」呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廁所真係可以開班嫁......可以用聲音教學......一路坐喺喥一路學習........好快攞多几個學位。

      刪除
  5. 正式喺廁所管理學...屎橋呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家下啲課程...幾屎都有人讀嫁.....

      刪除