2014年5月28日 星期三

常見矛盾句子

在日常生活中,我們會經常聽到一些矛盾句子,以下是一些實際例子:

老闆對下屬講:「唔舒服就早啲返屋企斗啦......走之前搞掂文記個file,放喺我枱面。」
(矛盾點-可以早啲走定唔可以早啲走呢?)

女友對男友講:「今日我靚唔靚先?話我唔靚-唔放過你架! 」
(矛盾點-可以選擇定唔可以選擇?)

學長對學弟講:「呢條數好易嫁咋,只要Tan....Cos.....Log.....再開方....轉做二進位,,,再用畢氏定理....按多邊形內角和原則就計喥嫁啦。」
(矛盾點-條數易定難?)

靚模對記者講:「做我哋呢行,唔一定要靚,但最緊要夠索。」
(矛盾點-做呢行一定要靚定可以唔靚?」

濶太對朋友講:「我屋企豆腐潤咁細嫁咋,得嗰萬零呎,一個前園,一個後園咋嘛。」
(矛盾點-呢個屋企算大定細?)

客戶對伙記講:「咁大隻烏蠅,盲都睇得見啦!」
(矛盾點-盲係睇得見定睇唔見?)

教練對家長講:「你個仔嘅出席率係有記錄以嚟無記錄。」
(矛盾點-個仔係有記錄定無記錄?)

自己對自己講:「我除咗粗口、咸濕、縮骨、講大話、做嘢懶散外,都算係一個好人。」
(矛盾點-我係好人定唔好人?)

8 則留言: