2014年1月19日 星期日

訪問

以下是阿美(假名)的真實個案,為保護當事人,整個訪問內容會經特別聲音處理:
記=記者  美=阿美

記:初初點解妳會嘗試第一次?
美:啲Fan叫囉,佢哋話會好high、好興奮。而者自己又後生,諗住試下都無妨,點知...
記:以前有冇人提過妳會產生嘅後遺症?
美:有,不過可能自己任性,未必會聽人講!加上自己又以為人哋係咁啫,自己唔一定會!
記:咁試咗之後,對妳有乜影響?
美:好大影響,好辛苦,而家工都返唔喥!
記:屋企人點睇?
美:佢哋都幫我,不過幫得一時唔幫得一世!
記:有咩嘢不適?
美:心煩、好攰、瞓唔喥。
記:對將來點打算?
美:見步行步,儘量安排可以做喥嗰啲嘢,但係都無乜信心,相信都係聽天由命!
記:以過來人嘅身份,妳有乜嘢想同大家講?
美:唔......想嘗試生第一胎嘅人真係要諗清楚,唔好啲人話生BB好high就生,又唔好諗住自己唔會怪獸化,最終辛苦只會係自己,為佢舖路真係令你斗唔喥氣!真係唔好立亂決定......


12 則留言:

  1. 我覺得...這個媽媽不但生產是幼稚(沒考慮清楚就生BB),,,現在一樣看不到她成熟..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係好多家長唔信自己會變怪獸,但一殺埋身嗰陣就緊張起嚟,慢慢隨社會而行。

      刪除
  2. 哈哈~~仲以為佢take野~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嫁......同TAKE嘢一樣,要小心諗清楚,唔好隨便人云亦云。

      刪除
  3. e家生小朋友要考慮好多野

    回覆刪除
  4. 睇完頭果幾句對話,仲以為佢學人"拍丸" 添! 我覺得生小孩比拍丸更要慎重考慮,因為後者還有機會戒掉;前者人命關天,不能隨便丟棄,做之前一定要想清楚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...好耐無見啦...............世界變得太可怕.......生小朋友真係要諗清諗楚.........

      刪除