2014年1月16日 星期四

哪個是正詞?

請代本人查出哪個答案是對~

1) 有個以前同事從新返公司做,你應該叫佢做:
 a)新嘅舊同事     b)舊嘅新同事

2) 閉上眼,廣東話應該叫做:
a)合埋眼    b)恰埋眼   c)呢埋眼    d)may埋眼    e)hip埋眼    f)試埋眼

3)「桃姐」呢套戲個正確讀法係:
a)逃者   b)土者   c)逃遮   d)土遮

4) 「奶奶」呢個詞點讀:
a)賴舐 b)拉拉   c)乃乃

5)  話人皮膚滑溜,應該係叫:(尾之連詞為去音,即比正常高音)
a)滑嘟嘟   b)滑雪雪  c)滑劣劣

6) 在婚禮上,新郎會話-我願意娶妳為妻,咁新娘應該係講:
a)我嫁你為夫 b)我嫁你為妻

7) 「來」與「去」是表示兩個不同方向,如果我想對朋友A說朋友B正前往我家,口語應該怎說:
a)佢嚟(來)緊我屋企 b)佢去緊我屋企

8)如果形容一個人很悽慘,會怎樣說:
a)陰公囉,佢搞成咁! b) 冇陰公囉,佢搞成咁!




9 則留言:

  1. 回覆
    1. 係喎...........妳中文咁好,可唔可以同我解釋埋其他嗰啲邊個係正確答案?

      刪除
    2. 哈哈,蟻俠唔好考我,邊有你尐咁抵死……

      刪除
  2. 華~好難分邊個係岩喎~~~~~~好似個個讀音都得咁~

    回覆刪除
  3. 以上的說法好多人都會用, 視乎佢哋喺邊度鄉下囉! 好難定邊樣啱喎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似有人叫吔飯、有人叫食飯囉..........

      刪除
  4. 我嘅答案係: 1.a 2.c 3.a 4.a 5.c 6.b 7.b 8.a
    唔知啱唔啱,有幾多分呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知答案嫁.......不過最尾嗰個好似係b......因為「陰功」其實係「積陰德」的意思.........如果有積陰德就唔應該會咁慘........所以應該係唔知邊個人無積陰德,所以搞到佢咁慘,先比較通順。

      刪除