2014年2月2日 星期日

馬氏奇談

本人姓馬名蟻,人馬座,家住馬灣,聽人話姓馬都好容易做小生,好似馬德鐘、馬浚偉、馬國明,於是趁住馬年,馬上報考訓練班,諗住一定成馬到功成,將來發展萬馬奔騰。點知入到電視台都係做牛做馬,做埋啲馬賊甲、馬伕乙、牛頭馬面嘅角色,最叻都係扮馬騮精個替身;反而喺馬來西亞出世個師妹胭脂馬,識拍馬屁,馬住咗個監製,結果由扮馬姐做到刀馬旦主角,佢仲成日馬後炮咁講自己係黑馬,遲早一馬當先,大紅大紫。我諗唔喥我會馬失前蹄,縱然我有白馬王子咁個樣貎,識得一字馬咁嘅功夫,都唔及人哋,雖然演技馬馬虎虎,但都蔡翁失馬,真係叫我個大男人都流馬尿!最後馬死落地行,走去馬交,碰下其他運氣,結果學咗造馬仔,生意竟然車水馬龍,最後咁係-臨崖勒馬好馬不吃回頭草。見返個青梅竹馬個馬尾妹,於是去咗馬賽註冊結婚,人生生涯想唔到會同娛樂圈風馬牛不相及,雖然以後金馬奬都與我無緣,但我好享受宜家躍馬馳騁充實嘅生活。




10 則留言:

  1. 潔潔祝馬蟻先生,早日遇見個馬尾妹,馬上結婚,馬上做爸爸,BB腳頭好,馬蟻先生馬上發達...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個故事教訓我哋唔好咁快馬上,乜都要諗清楚,何況人生路向?所以馬蟻先生聽人講,結果兜咗一個大灣,最終先搵返自己方向。祝潔潔馬上明白呢個道理。

      刪除
  2. 哈哈..阿,馬蟻大俠,,每次黎左你呢到...我都好佩服你,欣賞你的才華,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝大家好似馬蟻先生一樣,縱然走咗一段冤枉路,但最終搵喥自己方向。

      刪除
  3. 詩詞網都好多人詠馬,仲有位高人貼曬古人詠馬嘅詩出嚟,所以唔敢亂寫,是關連香港快活谷都未去過,相形見拙呢!
    祝馬年如意吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要寫啲嘢同人唔同...有自己特色咪得囉.......

      刪除
  4. 搵番個馬尾妹做伴,都唔錯丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不求名利雙收,只求逍遙足夠。

      刪除
    2. 哈哈..大忙人的留言笑死我........

      刪除
    3. 點解馬尾妹一定唔錯??可能真係純品啲,,,,,,

      刪除