2014年2月20日 星期四

有趣英詞造句


1)弟弟不小心將哥哥的心愛鐵甲人弄跌在地,哥哥即時大叫:「噢!我呢個 toy 補唔住啦!」

2)甲:你以前都有啲積蓄格,點解宜家要搞到領綜緩?
 乙:無辦法,因為我買親股票都唔係 sink 就跌!

3)保養公司說好了今天派人來將壞燈取去維修。突然門鐘一響,打開門,一個紋身大漢對我說:「我嚟收 lamp 嘅!」

4)在朋友家,看到他掛著一件相當陳舊的衣服,我不其然便皺了皺眉,朋友竟然對我說:「呢件係 son 嘅」。

5)由於吃了感冒藥,在上英文科時,小明已有點不清醒,在半昏迷中,已轉了上中國文學科,老師提問小明說:「請講出一位北宋文學家嘅名字?」,他說:「so sick」。

6)記者:你哋武館咁出名,係咪年年招收徒弟都好多人嚟?
 王師傅:係!我哋只係一屆無 full !

7)某人喺屋企除咗要服侍老婆、湊仔外,家務都由佢一個做晒,所以佢自稱係「home奴」。

8)由於濕氣重,屋內牆身滿是水,朋友來電約我晚膳,我只能推掉他說:我今晚要去 wet ,唔得閒陪你。

 上期答案
  
証據半被偷,大人亦已走,歹徒攜匕首,老人相扶祐。(猜四字)
答案:正一死佬 (解:証字無咗言字嗰半,大字無咗人,歹字加埋心匕,老字同人字夾埋)
 
直壓阿八頭上,竹下妖女遭殃,暴火連連旺暢,月光長伴土疆。(猜四字)

答案:真笑爆肚(解:八字上面有直,竹字下面有妖字但減去女,火同暴字連埋,月同土字連埋)
 
鵝場鳥飛盡,子女齊互擁,槐木亦斷空,罵聲四散湧。(猜四字)

答案:我好鬼馬 (解:鵝字無咗鳥,子加埋女,槐字無咗木,罵字無咗四)
 
汝念中秋。(猜一扮嘢藝人)

答案:李思捷 (解:你思節)
 
雄性人類能夠好酷。(猜三色台新聞女記者)

答案:藍可盈 (解:男可型)
巨型吞拿沙鮮咪。(猜離島名)

答案:大嶼山 (解:大魚生)
 
富有+開心(猜一古惑藝人)

答案:錢嘉樂 (解:錢+樂)
 
洗盡之後(猜一資深武打藝人) 

答案:元華 (解:洗盡鉛華,所洗盡之後係元華)

9 則留言: