2014年4月12日 星期六

婚前婚後的答案.......

女問:你愛唔愛我?
婚前男答:如果我對你個愛係有一個限期,我會話係一萬年...Baby!
婚後男答:唔愛妳唔會娶妳啦,衰婆!

女問:我肚餓啊!
婚前男答:妳想食乜,我即刻仆去買!
婚後男答:咁妳仲唔去煮飯?

女問:我今日有乜特別!
婚前男答:咦,無見一日啫,乜妳又靚咗咁多嘅!
婚後男答:有嘢就講啦,吞吞吐吐!

女問:陣間陪我去濕平吖!
婚前男答:求知不得啦!記住唔好同我慳荷包喎!
婚後男答:吓,又買嘢!宜家成屋都係妳嘅嘢啦喎!

男問:我應承咗阿媽,話星期日同妳返屋企食飯!
婚前女答:伯母,有咩鐘意?我帶啲手信嚟吖!
婚後女答:又係妳阿媽? 你應承佢咋,我無應承,我約咗阿May呀!

男問:我個friend,叫我同佢夾份開公司,妳話好唔好?
婚前女答:男人係應該有自己嘅事業嘅!你放心去搞啦,無論點,我都支持你!
婚後女答:你係咪short嫁,你個咩friend嚟嫁,叫你成幾萬蚊嘅工唔做,同佢去搏...

男問:阿醒出事,我借錢俾佢,妳話好唔好?
婚前女答:你真係為得人,枉我無揀錯你!
婚後女答:上個月阿文借,你又幫?今個月阿醒借,你又幫?人哋當你羊牯咋!舊債未還新債免問...

男問:我買咗個超級版高達呀!
婚前女答:嘩!真係好型喎!
婚後女答:買埋成屋垃圾!

10 則留言: