2014年4月8日 星期二

假如廣告是真的.........

甲小姐:無見一排,乜妳靚咗咁多嘅?

乙小姐:無,我用咗 Salon de Pro染我嗰啲黃黯黯嘅頭髮,我啲頭髮咪變得自然柔順、無味又健康囉!跟住再搵咗Jackeline,我塊爛面就好返晒,再搽埋SK II嘅神仙水,啲面皮即刻好緊、白白、好滑,仲發光過喎,而且仲彈性彈性添!跟住我就用獅王潔白牙膏刷我棚煙屎牙,好快口氣清新,啲牙白雪雪添!搵咗謝沇錤做美胸纖體療程,結果身材即刻彈得起自然美;再做埋個OM美腿療程,對腳話咁快就修長晒。最後用埋Enchanteur艾詩芬香沐浴露沖涼,令到全身肌膚柔滑,散發清香。


10 則留言:

  1. 嘩.......假如廣告是真的.........發達了.........哈哈///

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是完全假、也不是完全真......

      刪除
  2. 好似全部都係宣傳易裏面哥d廣告咁既~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 宣傳易....妳都睇埋....咪好攰囉....

      刪除
  3. 回覆
    1. 無....買嘢跟朋友口碑....唔會跟廣告....妳呢?

      刪除
  4. 假如廣告是真的,整容醫生都會關門大吉喇!

    回覆刪除