2013年9月9日 星期一

暴發戶某甲

以下是某甲的對話:

對工人:「我對手好貴,唔會自己撩鼻屎嫁,請得你,梗要幫我清理埋鼻哥啦。」

對親戚:「我屋企個屎坑用咗法蘭西香水沖厠,寧捨香噴噴!」

對醫生:「既然要駁骨,就幫我鑲條999金啦!」

對校長:「我可以捐一筆錢俾學校,條件係我個仔要科科攞100分。」

對貧民:「呢啲嘢點食得......我屋企隻阿旺都要食和牛先得囉!」

對侍應:「我要淨麵......加少少黑松露同鵝肝醬!」

對街坊:「你無理由唔識我?我就係呢度最大嗰間豪華別墅個屋主。」

對棺材舖老闆:「要喺棺材底加個真絲綿墊-我唔瞓慣梗板個喎!」



17 則留言:

  1. 蟻大哥,早晨呀,唔明,點解要驗碼

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. But I don't know how to add you. Could you pls add me?^^"

      刪除
    2. 又忘了點add人添!你可以add我或追蹤我嗎?^^"

      刪除
  3. 蟻俠~~
    Kanis 來探探你呀!我都係暫時開了這個Blog,但未知最後會否有變。
    但仍然會留守在Yahoo Blog,直至最後!!! Keep in touch ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻女...好多刪咗個BLOG已經聯絡唔喥啦.....

      刪除
  4. 哈哈!Ants,你依然妙語如珠!

    回覆刪除
  5. Ant...帶了兩梳蕉來你的新居...點解冇「加入社交圏」這一個設置...不能追踪你啊!

    回覆刪除