2013年9月13日 星期五

兩代用語翻譯篇

現代的一段對白:

甲:之前妳好爆潮嫁,點解呢排咁OUT,好樣衰下喎?
乙:衰忙囉!公司揸弗人好賤,無嘢做都要人OT,成日都遲放幾粒鐘,邊度唧喥時間出嚟買靚衫啫!
甲:妳老細好過份啫,班靚個look殘,做嘢都無mood啦!
乙:佢就係扮收唔喥喎!唔好講個衰人...妳好似識咗個富二代喎,係咪好有米先?
甲:咪講佢啦,散咗啦!佢係乜鬼富二代,老作扮嘢夾咋!
乙:超慘啊!
甲:咁又唔係,我後尾又識咗個帥哥劉公子,佢好冧我嫁!
乙:執到啦妳!





用六、七年代用語翻譯給公公、婆婆聽:

甲:啦妳講,妳前排咁摩登,呢排乜解究搞成咁,變咗咁老套,唔係好見得人喎?
乙:家下得閒死唔得閒病!我個事頭無乜人性,明明好清閒,過咗放工時間都要人哋上班,邊有時間去行公司喎!
甲:妳波士都好過太下喎,手下唔省鏡,做嘢無心機啦!
乙:佢就係借咗聾耳陣對耳囉!唔好講嗰個無天裝勒,妳近屎好似識咗個二世祖,佢係咪好疊水嫁啫?
甲:咪提佢,分咗手啦!佢邊鼠係二世祖,光棍充闊佬咋嘛!
乙:悲哀!
甲:妳啦我定,我跟住又識咗個靚哥仔劉大少,佢不知幾愛我!
乙:咁妳發達啦!

16 則留言:

  1. 我而家一舊雲咁,唔識用。

    回覆刪除
  2. 蟻俠~~我來了!
    你o既六、七年代用語用得好棧鬼啊~~
    可惜呢樹冇公仔符號,想比兩只手指公你都唔得添!!!...:)

    回覆刪除
  3. 六七十年代的用語好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家下聽返先得意啫.....佢哋聽返現代人講嘢都好奇怪啦....

      刪除
  4. 公公婆婆邊處鄉下,係都要加D鄉音!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個公公婆婆都唔同,呢啲要自己執生啦.......

      刪除
  5. 今日的潮語, 將來也有Out的一天~~(森源)

    回覆刪除
  6. 黎留個言先~~
    我地址:
    http://tiffanylei.blogspot.hk/

    回覆刪除
  7. 原來我成日都講六、七年代用語wo~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除