2013年9月25日 星期三

講嘢說明條例

經過多年研究,有關「講嘢及談話說明條例」條訂條款已於即日起生效。如有人士觸犯以下行為,即屬違法,最高懲罰可判睇蟻俠網誌一年:

1)誤導性遺漏
例子)我娶我老婆前,佢無提過佢大我十年~ 若某人故意不將真實資料向有關當事人披露,即構成誤導成份。

2)具威嚇性講嘢行為
例子)老闆話佢係老闆,所以佢講啲嘢我一定要照做~凡以權力、地位、身份等等高檔次程度壓逼低檔次程度,一律列作威嚇行為。

3)餌誘式吹水
例子)我網友話佢樣靚身材正,結果大把人追~不得誇大其詞作利誘,然而事實與所表明的有出入。

4)先誘後轉講嘢行為
例子)老豆講明我考喥十名內去歐洲旅行,結果去咗潮州~承諾人不能先以一個較吸引的應允作誘餌,最終卻以較次等獎賞來代替。

5)不適當地承諾
例子) 阿媽叫我執房,我話得閒會搞~有關承諾必須在合理時間內完成,不能拖拉了事。

6)有根據說明 
例子)有人話蟻俠花心~必先有數據或專業研究報告支持,不能無憑失實傳遞。


14 則留言:

  1. 森源:咁日後講野真係要好小心......分分鐘觸犯法例喎~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 商品說明條例係針對不實咁厄你啲錢嘅人......講嘢說明條例係針對不實傷害你心啲人

      刪除
  2. 其實响網露上好多俊男美女嘅頭象,大家都知多是假象,但都照樣受落,可見男同女都唔介意比人呃,呃得開心就得囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔受落囉...........一係唔好出樣.........出樣就應該出真樣啦..........

      刪除
  3. ngng......嘻嘻.....唔講嘢....

    回覆刪除
  4. 亂講嘢..........我覺得真係要教訓下囉...........

    回覆刪除
  5. 好在依六點, 我自己暫時就冇做過亦暫時未遇上.... :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係根據商品說明條例套用喺人與人之間使用...........

      刪除
  6. 第 1 點,老婆不是故意不將真實資料向有關當事人披露,衹是認為年齡差距不是問題,根本不需提。唔係咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係根本老公無講佢自己几大囉.....分分鐘老婆以為佢係大自己十年........

      刪除
  7. 5)不適當地承諾
    例子) Yahoo叫我搬屋,我話得閒會搞~有關承諾必須在合理時間內完成,不能拖拉了事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 順便提提蟻俠..進入「版面配置」...左上角有一個「網站小圖示」>>按編輯加番張型仔icon...咁...我個清單一眼就認得誰是誰了...有關承諾不須在合理時間內完成的...

      刪除