2013年10月23日 星期三

忙亂

如你經常有以下情況發生,請即請假調節心靈:

1)將污糟衫放咗入垃圾筒,將啲癈物放咗入洗衣機。
2)週不時,中午過後叫人早晨。
3)whatsapp俾人叫人18:00pm等。
4)去西餐廳點菜話要碟虾餃燒賣。
5)去提款機噤錢,輸入咗公司影印機個密碼。
6)攞張身份證插咗入提款機攞錢。
7)喺茶餐廳食飯,攞咗搭枱位仁兄杯奶茶嚟飲。
8)喺屋企棟大廈搭lift,噤咗公司嗰層樓數。
9)咁上下會戴住眼鏡搵眼鏡。
10)喺街突然見喥劉華,同佢講:我好鐘意你嫁,黎明。

17 則留言:

  1. 我周不時認錯網友尐icon,啱啱先請人哋見諒……

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在唔係認錯男女厠個icon, 唔係就大鑊.............

      刪除
  2. 潔潔最近好鍾意將手電當mouse lor!

    回覆刪除
  3. 試過去提款機噤錢,突然唔記得密碼,企左係到諗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過完全無印象係咩嘢冧把..................

      刪除
  4. 若然唔係有咩大病, 都好少會錯亂成咁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係.....有時太專注諗其他嘢....或且有事影響心情都會......

      刪除
  5. 「週不時,中午過後叫人早晨。」-------- 我諗我D學生好需要放假了!!! XD

    回覆刪除
  6. 好多時搭lift唔記得要噤...

    回覆刪除
  7. 我剛剛過去的前天,入錯男廁小...........出來洗手.先發現有尿兜....才知是男廁.好在當時,沒人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會入錯女厠.....不過入到門口就會覺.........

      刪除
  8. 一邊計數一邊save數字入電腦時...奇怪電腦冇字出...原來只係按左計數機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在無試過攞湯斗當電話啫.......

      刪除