2013年10月27日 星期日

口頭禪

在緊張時或習慣下,人會不覺地在演說中,加入很多口頭禪或重複字,細看以下例子:

〔原文〕
您哋好!今日想同大家分享下蟻俠個網誌。蟻俠係一個傳奇人物,佢寫啲嘢好有創意同啟發性,所以睇佢個網誌,會令人會心微笑。就好似今日介紹呢篇,講及好多人喺緊張講嘢時,都會比平時用多好多重複字,睇咗啲人都好有共鳴,而且好有幫助,等人下次講嘢嗰會特別留意一下,加強咗有啲人嘅表逹能力,都係好事。

〔「其實」篇〕
 您哋好!其實今日想同大家分享下蟻俠個網誌。蟻俠其實係一個傳奇人物,佢寫啲嘢其實好有創意同啟發性,所以睇佢個網誌,其實都會會心微笑。就好似今日介紹呢篇,講及其實好多人喺緊張講嘢時,都會比平時用多好多重複字,睇咗啲人其實都好有共鳴,而且好有幫助,等人下次講嘢嗰時其實會特別留意一下,加強咗有啲人嘅表逹能力,其實都係好事。

〔「嘅」篇〕
 您哋好!今日想同大家分享嘅嘢,係蟻俠嘅網誌。蟻俠係一個傳奇嘅人物,佢寫嘅嘢好有創意同啟發性嘅,所以睇佢個網誌,會令人發出會心嘅微笑。就好似今日介紹嘅呢篇,講及好多嘅人喺緊張講嘢嘅時侯,都會比平時用多好多重複嘅字,睇咗嘅人都好有共鳴,而且好有幫助,等人下次講嘢嗰會特別嘅留意一下,加強咗有啲人嘅表逹嘅能力,都係好嘅事。

 〔「呢」篇〕
 您哋好呢!今日想同大家分享下蟻俠個網誌呢。蟻俠係一個傳奇人物,佢寫啲嘢好有創意同啟發性呢,所以睇佢個網誌,會令人會心微笑呢。就好似今日介紹呢篇呢,講及好多 人喺緊張講嘢時,都會比平時用多好多重複字呢,睇咗啲人都好有共鳴,而且好有幫助呢,等人下次講嘢嗰會特別留意一下,加強咗有啲人嘅表逹能力,都係好事呢。

唔知各街坊有冇呢方面個問題呢?

10 則留言:

  1. 你有冇讀過大陸網上的「萬言書」,篇篇都成萬字嘅網誌文章,冇用過「其實」、「嘅」同「呢」,但用咗好多其他嘅廢字,廢句,廢段,甚至全篇係廢文……

    回覆刪除
  2. 口頭禪好多人都有.... 不過我覺得係咪最尾都加個「囉」字, 真係幾討厭!! ( 個語氣即時變得不好! )

    回覆刪除
  3. 嘻嘻,我既口頭禪係。。你傻。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗起以前,同啲親戚食飯,阿爸阿媽都好興講-傻啦你,呢餐我請。

      刪除
  4. 哈哈~~~我地以前呀sir都好鐘意講ok架~~句句都有ok~~我地叫佢ok sir~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一定有親戚開便利店,所以狂幫佢宣傳.........

      刪除
  5. 「口頭禪」我自己唔知架!旁觀者清..即係咩呢???

    回覆刪除