2013年10月30日 星期三

媽囡傳奇-人細鬼大






媽:我不是說過今天的事今天作麼?還不收拾好妳玩過的玩具?
囡:這都是昨天拿出來的玩具,所以今天不能收拾!

媽:今天學校到動物園參觀,看到最多的動物是甚麼?
囡:老師和同學。

媽:飯碗吃得不乾淨,將來臉上會長班點啊?
囡:到時我會問妳借「神仙水」用。

媽:如果我讓妳養竉物,妳想要甚麼?
囡:弟弟一個。

媽:甚麼?妳要探Iris?她不是跟父母去了美國廸士尼旅行麼?
囡:探好朋友,又怎會嫌遠的呢?(普通話)

媽:不要叫嫲嫲經常買東西給妳?
囡:我沒有叫,只是暗示!

媽:爸爸今天要加班,晚些才回來!
囡:為何他不早點加班?那麼便可以早點走。

媽:今天老師說妳上課時不專心,「靜雞雞」與同學傾談?
囡:我真的沒有「靜靜雞」!





13 則留言:

  1. 現在是囡權至上。知道嘛!

    回覆刪除
  2. 家係一家之主,通常都係女人同埋細路....

    回覆刪除
  3. 早晨,,蟻俠,,,,,,,,,,又腦細,創意大,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 家下啲細路係咁嫁........不過千祈唔好太老積.......唔可愛.........

      刪除
  4. 真係好人細鬼大架d小朋友~~~

    回覆刪除
  5. 潔潔都好想知道靜靜雞同靜雞雞的分別呀!

    回覆刪除
  6. 囡:到時我會問妳借「神仙水」用。
    咁鬼聰明ge?....可惜阿媽唔識問阿婆借...所以我問阿媽借的時候..佢話咩黎架???

    回覆刪除